niedziela, 4 października 2009

Adin, dwa tri, cietyrie

Nabita w Netię


Autorem artykułu jest Ewa Wyszyńska




Nie tak chcialam zaczynać swoją przygodę z Artelis, mialam nadzieje ,że bedzie to artykuł z dziedziny tematycznie związanej z
moimi stronami, ale życie napisało inny scenariusz mojej przygody z tym portalem...

A tak to się wszystko zaczęło.. w miesiącu sierpniu zawitała do nas do domu przedstawicielka Netii i zaproponowała nam korzystne opcje dla telefonu i dostępu do internetu z podłączeniem 3 komputerów - ja na to po co mi 3 wystarczy, że bedą 2 - i tak doszło do podpisania umowy na przeniesienie numeru z TPSA.


Wysłałam do Netii z ich strony WWW takie zażalenie:


W dniu.24/09/2009 otrzymałam przez kuriera urządzenie do podłączenia telefonu i internetu za cenę 29 pln .Usługa powinna zostać włączona 29/09/2009. Po otwarciu urządzenia w pytaniach w instrukcji zorientowałam się ,że to urządzenie jest tylko na 1 komputer. Przy zawieraniu umowy wyrażnie bylismy informowani, że mamy możliwość podłączenia nawet 3 komputerów /a mi są na ten moment potrzebne 2 komputery/. Zadzwoniłam 24/09/09 na infolinię z pretensjami - obiecano mi przysłać na skrzynkę mailową zamówienie na nowe urządzenie za 99 pln -mijają 3 godziny od rozmowy a zamówienia nie widać - obawiam się, że popełniłam ogromny błąd rezygnując z usług TPSA - bo za chwilę nie będę miała ani telefonu ani internetu czuję się oszukana przez Waszego przedstawiciela w i jest mi ogromnie przykro, że nasza współpraca zaczyna się takim falstartem.


Mijają dwa dni-jest 26/09/2009...


Wysyłam ponowne zażalenie skargę












Ignorowanie klienta ciąg dalszy - dzień drugi - To naprawdę zakrawa juz na skandal. Wiadomości na skrzynkę nadal brak- Zero reakcji. Dzisiaj wykonałam już z 10 połączeń z infolinią /moze to jest dodatkowy dochód dla Neti/ jeden raz udało mi sie połączyć z panienką Magdą ., która przełączyła mnie do działu technicznego i tak łączę się do teraz- naprawdę po raz pierwszy w życiu jetem tak ignorowana przez firmę w której chcę opłacać rachunki. Czy w końcu ktoś kompetentny się z nami skontaktuje?????. Przy braku reakcji z Państwa strony w poniedziałek wysyłam artykuł z opisaniem całej sytuacji do mediów- zaczęłam juz w desperacji straszyć- i faktycznie wyslalam informacje do Faktu ale ich to nie zaciekawiło /chyba jestem niemedialna /



Przysłanie faktury ....

i wszystko na ten temat - - tylko tyle mieli mi do powiedzenia:
informujemy, że na stronie www.netiaonline.pl, został udostępniony Elektroniczny Obraz Faktury za usługi Netii. Prosimy o zalogowanie się do serwisu i zapoznanie się z obrazem faktury oraz terminowe dokonanie płatności.


No i nadszedł dzień 29/09/2009


Otrzymałam takie przeprosiny na maila "Dziękuję za kontakt z Netią.

W odpowiedzi na przesłane przez Panią zgłoszenie informuję, że zapoznałem się z opisaną sytuację. Na jej podstawie zleciłem wysłanie do Pani urządzenia, które umożliwi korzystanie z dostępu do internetu nie tylko na jednym komputerze. W tej sytuacji zamówienie dotyczące routera nie będzie konieczne.

Serdecznie przepraszam za powstałe niedogodności. Mam nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie układać się zgodnie z Pani oczekiwaniami."


Myślę sobie OK wybaczę im zdaża się...


Ale... jest godz. 21:13 01/10/2009 nie mam telefonu - ani ja nie mogę dzwonić ani do mnie nie mogą dzwonić telefon, który w końcu miałam w TPSA od ponad 30 lat cale szczęście, że mam uczynnego sąsiada i mam dostęp dzięki niemu do internetu i mogę zadbać o swoje serwisy internetowe Kredyty i Konta Osobiste on-line , Rezerwacje-Apartamenty-Hotele i Krainę Bajek


Z ostatniej chwili taka odpowiedź od Netii 01/10/2009 ok. godz. 19


Dziękuję za kontakt z Netią.

W odpowiedzi na Pani zgłoszenie uprzejmie informuję, że zostało przekazane zlecenie wymiany routera na router WiFi. Numer zgłoszenia to ZD19946558.


Kiedy dojdzie???????????? tego nie wiedzą najstarsi górale....


Ciekawe jak Netia mi to wynagrodzi??????? Mam Matkę w podeszłym wieku, z ktorą nie mam kontaktu, bo przez komórkę nie możemy się porozumieć, a pojechac nie mam jak, bo mam w domu remont.


Ewa Wyszyńska Sopot


PS. ręce mi opadły- moze ktoś mi podpowie co mam dalej robić


Szanowna Pani

Dziękuję za kontakt z Netią.

W odpowiedzi na przesłane przez Panią zgłoszenie informuję, ze zlecenie dotyczące wymiany urządzeń jest w trakcie realizacji.

Proszę również o informację czy urządzenie, które pierwotnie zostało dostarczone prawidłowo funkcjonuję.

Z poważaniem,
Tomasz ...........
Contact Center


załączyłam moją odpowiedź z linkiem do artykułu może w końcu dotrze do kogo trzeba moje zażalenie


Szanowny Panie

Jakie urzadzenie????????????? przecież kurier zabrał ode mnie to urządzenie - JESTEM POZBAWIONA ŁĄCZNOŚCI - NIE MAM TELEFONU I INTERNETU.

PROSZĘ WAS- MOŻE KTOŚ W KOŃCU ZAŁATWI MOJA SPRAWĘ

Ewa Wyszyńska










---


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

interesujące blogi

apple