niedziela, 2 sierpnia 2009

Rezygnacja z usług sieci komórkowej

Od trzech lat mam internet bezprzewodowy w orande, szybkoć najniższa z możliwych 56 kb i co chwile przerwy w polączeniu, mialem dosć juz tego dziadowstwa. Po dwóch latach automatycznie mi przedluzyli umowe na czas nieokreslony, mialem nadzieję że poprawią szybkosć na moim terenie, wię kupilem na allegro nowy szybszy modem, okazalo sie że 250 kb to tylko teoria czasami na chwile taka szybkoc się pojawiala, zakupiłem prawie metrową zewnętrzną antenę i niewiele pomogło nadal miałem 56 kb co ledwie pozwalalo na otwarcie sie jakiejs strony po kilku czy kilkunastu minutach. W końcu mialem tego dosć i chciałem zrezygnować z tej umowy naczas nieokreslony, która mi przedłuzyli bez mojej zgody. Szukam na ich stronie internetowej jak mam zrezygnować z umowy nigdzie takiego punktu nie ma, przeszukalem caly serwis orange i nie znalazlem jak mam zrezygnowac z umowy. Dopiero gdzies na jakiejs stronie internetowej dowiedzialem sie że trzeba w punkcie orange zlozyć specjalny formularz rezygnacji, ale na ich tronie nie ma takiego formularza. Pojechałem do Krakowa i w ich punkcie zapytalem o ten formularz rezygnacji i po wielu tlumaczeniach dlaczego rezygnuje z ich wspanialych uslug wreszcie pani poszla na zaplecze i przyniosla mi formularz. Wypelnilem i zlożylem go. Jeszcze przez trzy czy nawet cztery miesiące przychodzily mi rachunki do zaplaty. Tak oto orange traktuje klientów.

interesujące blogi

apple